Openluchttheater Cabrio Soest Openluchttheater Cabrio Soest
Menu

Veel gestelde vragen

Hieronder vind je veel gestelde vragen met bijbehorende antwoorden. Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

Algemeen

Als een voorstelling vanwege het weer wordt afgelast, krijg ik dan het entreegeld gerestitueerd?

Restitutie is helaas niet mogelijk. In het verleden is afgelasting ons slechts zeer sporadisch overkomen. In een dergelijk geval zullen we alles in het werk stellen om de voorstelling te verplaatsen. Echter het is een openluchttheater en in Nederland levert dat soms wat ongemak op. Ons advies: check altijd de actuele weersvoorspelling en pas de kleding daarop aan. Overigens zijn er in het theater poncho's te koop.

Mag ik naar Cabrio mijn eigen consumpties meenemen?

Het is niet toegestaan om zelf consumpties mee te nemen. Cabrio werkt vrijwel zonder subsidies en volledig met vrijwilligers. Daarom zijn inkomsten uit horeca verkoop voor ons van levensbelang. Voor een gezellig Cabrio avondje ben je daarom van harte welkom bij onze bar!

Bij online boekingen worden kosten berekend, hoe hoog zijn die?

Inderdaad zijn er aan de service van Ticketscript kosten verbonden. Deze kosten gaan rechtstreeks naar Ticketscript.

Mag ik een hond meenemen?

Helaas, honden zijn niet toegestaan. 

Hoe kan ik het Openluchttheater beste bereiken?

De beste manier om ons te bereiken is via een mail bericht (info@cabriosoest.nl). Daarnaast maken we veel gebruik van Facebook en Twitter. Op de dag van de voorstelling is het Openluchttheater te bereiken, vanaf 18.00 uur, via telefoonummer  035 - 60 168 68.

Is het theater toegankelijk voor rolstoelen?

Jazeker, Cabrio is toegankelijk voor rolstoelen. Er zijn beperkte parkeer- en zitplaatsen voor minder validen en rolstoelgebruikers. Wij verzoeken u minimaal 1 dag voorafgaand aan de voorstelling contact op te nemen met het secretariaat van Cabrio via info@openluchttheatersoest.nl.

Ik heb een voucher, hoe kan ik die inwisselen?

Heb je een voucher dan kun je die bij de kassa inleveren. Dit is echter niet mogelijk voor voorstellingen die zijn uitverkocht. Zolang een voorstelling niet is uitverkocht, kun je kaarten reserveren. Het is niet mogelijk om een voucher in te wisselen als je online tickets koopt of als je je ticket bij de voorverkooppunten (Primera Soest Zuid en Bruna) koopt. Afhankelijk van de voucher kun je aan de kassa een ticket(s) krijgen of korting op de ticket(s) volgens het geldbedrag op de voucher.


Staat jouw vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op.


Partners van Cabrio

Rabobank
Practicum
RETO
Soester Courant
"Buiten gewoon leuker!"