Menu


Veelgestelde vragen

Hieronder vind je veel gestelde vragen met bijbehorende antwoorden. Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.
Op de pagina 'Coronamaatregelen in Cabrio' geven wij inzicht in hoe wij omgaan met Corona in ons theater tijdens voorstellingen.
 

Cabrio en Corona

Krijgt elke kaartkoper persoonlijk bericht van een verplaatste of geannuleerde voorstelling?

Ja, diegene die de tickets heeft gekocht ontvangt persoonlijk bericht op het mailadres dat is opgegeven.

Soms is er nog geen persoonlijk bericht verzonden omdat bijvoorbeeld de nieuwe datum van de voorstelling nog niet vaststaat.

Ik heb mijn kaarten bij de Bruna in Soest gekocht. Wat kan ik doen?

Raadpleeg de website van Cabrio of de voorstelling waar je kaarten voor hebt, is verplaatst. In dat geval blijven je kaarten gewoon geldig voor de nieuwe datum, ook al is dat in 2021.

Als het om een geannuleerde voorstelling gaat, kun je contact opnemen met de Bruna in Soest. Zij helpen je dan verder.

De voorstelling waar ik kaarten voor heb, is verplaatst. Wat betekent dat voor mijn kaarten?

De gekochte kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum, ook al is dat in 2021.

Op de nieuwe datum van de verplaatste voorstelling ben ik verhinderd. Wat betekent dat voor mijn kaarten?

Je helpt ons enorm door zelf te proberen de kaarten door te verkopen. Als dit niet lukt worden de gekochte kaarten gecompenseerd.

Wij bieden de mogelijkheid om het aankoopbedrag van gekochte kaarten terug te krijgen in de vorm van een voucher die op een later moment besteed kan worden aan nieuwe kaarten. Hierbij sluiten wij aan bij het landelijk initiatief “Bewaar je ticket, geniet later”. Mocht een voucher onverhoopt niet gewenst zijn, dan is er de keuze om geld teruggestort te krijgen of (een deel) te doneren aan Cabrio.

Ik heb geld teruggevraagd voor mijn tickets, wanneer krijg ik dat?

Wij betalen zo spoedig als dit mogelijk is, maar uiterlijk tot 1 maand na de datum van de nieuwe voorstelling. Dit conform de Regeling Ticketgelden Coronacrisis.

De voorstelling waar ik kaarten voor gekocht heb, is geannuleerd. Wat betekent dat voor mijn kaarten?

De kaartkopers hebben persoonlijk het bericht ontvangen dat de gekochte kaarten worden gecompenseerd.

Wij bieden de mogelijkheid om het aankoopbedrag van gekochte kaarten terug te krijgen in de vorm van een voucher die op een later moment besteed kan worden aan nieuwe kaarten. Hierbij sluiten wij aan bij het landelijk initiatief “Bewaar je ticket, geniet later”. Mocht een voucher onverhoopt niet gewenst zijn, dan is er de keuze om geld teruggestort te krijgen of (een deel) te doneren aan Cabrio.

Ik heb een voucher (tegoedbon) ontvangen. Ik zie dat deze maar 1 jaar geldig is.

Gedurende de geldigheidsdatum van de tegoedbon kun je deze gebruiken voor alle voorstellingen die in verkoop zijn ook al vinden deze pas plaats in 2021. Mocht het in 2021 ook niet mogelijk zijn voorstellingen te geven in Cabrio wordt uiteraard flexibel met de einddatum van de tegoedbon omgegaan. 

Mijn Vriendentegoed voor 2020 heb ik nog niet (helemaal) gebruikt.

De geldigheidsduur van de Vriendenkaarten van 2020 wordt met één jaar verlengd.

Algemeen

Als een voorstelling vanwege het weer wordt afgelast, krijg ik dan het entreegeld gerestitueerd?

In het geval van onvoorziene omstandigheden of extreme weersomstandigheden behoudt Cabrio zich het recht voor om een evenement geheel of tijdelijk stil te leggen of anderszins aan te passen om de veiligheid van onze bezoekers, de artiesten en medewerkers te waarborgen. De afweging deze maatregelen te nemen ligt te allen tijde bij Cabrio. In het geval wij deze beslissing moeten nemen is restitutie of anderszins compensatie van toegangsgelden niet mogelijk.

Mag ik naar Cabrio mijn eigen consumpties meenemen?

Het is niet toegestaan om zelf consumpties mee te nemen. Cabrio werkt vrijwel zonder subsidies en volledig met vrijwilligers. Daarom zijn inkomsten uit horeca verkoop voor ons van levensbelang. Voor een gezellig Cabrio avondje ben je daarom van harte welkom bij onze bar!

Bij online boekingen worden kosten berekend, hoe hoog zijn die?

Inderdaad zijn er aan de service van Ticketscript kosten verbonden. Deze kosten gaan rechtstreeks naar Ticketscript.

Er is slecht weer voorspeld, gaat de voorstelling door?

In principe gaan onze voorstellingen altijd door, ook bij slecht weer.
Ons advies: check altijd de actuele weersvoorspelling en pas de kleding daarop aan. Op onze website kunt u zien of de voorstelling is geannuleerd.
Hoe kan ik het Openluchttheater beste bereiken?

De beste manier om ons te bereiken is via een mail bericht (info@cabriosoest.nl). Daarnaast maken we veel gebruik van Facebook en Twitter. Op de dag van de voorstelling is het Openluchttheater te bereiken, vanaf 18.00 uur, via telefoonummer  035 - 60 168 68.

Is het theater toegankelijk voor rolstoelen?

Cabrio is toegankelijk voor rolstoelen. Er zijn beperkte parkeer- en zitplaatsen voor minder validen en rolstoelgebruikers. Wij verzoeken u minimaal 1 dag voorafgaand aan de voorstelling contact op te nemen met het secretariaat van Cabrio via info@openluchttheatersoest.nl.

Mag ik een hond meenemen?

Helaas, honden zijn niet toegestaan. 

 


Gouden Partners van Cabrio

Soester Courant
Reto
Practicum
logo jumbo
"Buiten gewoon leuker!"