Heb je zin om mee te doen in het Cabrioteam (of ken je mensen die dat graag willen doen)?
Openluchttheater Cabrio is levendiger dan ooit! De afgelopen jaren weten steeds meer mensen de weg naar ons theater te vinden. En alles wat er gebeurt om dat mogelijk te maken, is te danken aan de inzet van meer dan 100 vrijwilligers.
Van programmering tot verkeersregelaars, van marketing tot catering, van techniek tot kaartverkoop en van onderhoud tot geluidsbeheersing: alles, maar dan ook alles wordt bedacht, georganiseerd en uitgevoerd door mensen die dat op vrijwillige (en niet betaalde) basis doen omdat ze bij willen dragen aan ons openluchttheater.
Cabrio is van Soest. Cabrio is van ons allemaal. Voor seizoen 2021 is er plek voor nieuwe vrijwilligers. We zoeken enthousiaste en goede mensen. Iets voor jou? Meer informatie vind je op de pagina "Word vrijwillger bij Cabrio"
Krijgt elke kaartkoper persoonlijk bericht van een verplaatste of geannuleerde voorstelling?
Ja, diegene die de tickets heeft gekocht ontvangt persoonlijk bericht op het mailadres dat is opgegeven.
Soms is er nog geen persoonlijk bericht verzonden omdat bijvoorbeeld de nieuwe datum van de voorstelling nog niet vaststaat.
Ik heb mijn kaarten bij de Bruna in Soest gekocht. Wat kan ik doen?
Raadpleeg de website van Cabrio of de voorstelling waar je kaarten voor hebt, is verplaatst. In dat geval blijven je kaarten gewoon geldig voor de nieuwe datum, ook al is dat in 2021.
Als het om een geannuleerde voorstelling gaat, kun je contact opnemen met de Bruna in Soest. Zij helpen je dan verder.
De voorstelling waar ik kaarten voor heb, is verplaatst. Wat betekent dat voor mijn kaarten?
De gekochte kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum, ook al is dat in 2021.
Op de nieuwe datum van de verplaatste voorstelling ben ik verhinderd. Wat betekent dat voor mijn kaarten?
Je helpt ons enorm door zelf te proberen de kaarten door te verkopen. Als dit niet lukt worden de gekochte kaarten gecompenseerd.
Wij bieden de mogelijkheid om het aankoopbedrag van gekochte kaarten terug te krijgen in de vorm van een voucher die op een later moment besteed kan worden aan nieuwe kaarten. Hierbij sluiten wij aan bij het landelijk initiatief “Bewaar je ticket, geniet later”. Mocht een voucher onverhoopt niet gewenst zijn, dan is er de keuze om geld teruggestort te krijgen of (een deel) te doneren aan Cabrio.
Ik heb geld teruggevraagd voor mijn tickets, wanneer krijg ik dat?
Wij betalen zo spoedig als dit mogelijk is, maar uiterlijk tot 1 maand na de datum van de nieuwe voorstelling. Dit conform de Regeling Ticketgelden Coronacrisis.
De voorstelling waar ik kaarten voor gekocht heb, is geannuleerd. Wat betekent dat voor mijn kaarten?
De kaartkopers hebben persoonlijk het bericht ontvangen dat de gekochte kaarten worden gecompenseerd.
Wij bieden de mogelijkheid om het aankoopbedrag van gekochte kaarten terug te krijgen in de vorm van een voucher die op een later moment besteed kan worden aan nieuwe kaarten. Hierbij sluiten wij aan bij het landelijk initiatief “Bewaar je ticket, geniet later”. Mocht een voucher onverhoopt niet gewenst zijn, dan is er de keuze om geld teruggestort te krijgen of (een deel) te doneren aan Cabrio.
Ik heb een voucher (tegoedbon) ontvangen. Ik zie dat deze maar 1 jaar geldig is.
Gedurende de geldigheidsdatum van de tegoedbon kun je deze gebruiken voor alle voorstellingen die in verkoop zijn ook al vinden deze pas plaats in 2021. Mocht het in 2021 ook niet mogelijk zijn voorstellingen te geven in Cabrio wordt uiteraard flexibel met de einddatum van de tegoedbon omgegaan.
Mijn Vriendentegoed voor 2020 heb ik nog niet (helemaal) gebruikt.
De geldigheidsduur van de Vriendenkaarten van 2020 wordt met één jaar verlengd.
Als een voorstelling vanwege het weer wordt afgelast, krijg ik dan het entreegeld gerestitueerd?
In het geval van onvoorziene omstandigheden of extreme weersomstandigheden behoudt Cabrio zich het recht voor om een evenement geheel of tijdelijk stil te leggen of anderszins aan te passen om de veiligheid van onze bezoekers, de artiesten en medewerkers te waarborgen. De afweging deze maatregelen te nemen ligt te allen tijde bij Cabrio. In het geval wij deze beslissing moeten nemen is restitutie of anderszins compensatie van toegangsgelden niet mogelijk.
Mag ik naar Cabrio mijn eigen consumpties meenemen?
Het is niet toegestaan om zelf consumpties mee te nemen. Cabrio werkt vrijwel zonder subsidies en volledig met vrijwilligers. Daarom zijn inkomsten uit horeca verkoop voor ons van levensbelang. Voor een gezellig Cabrio avondje ben je daarom van harte welkom bij onze bar!
Inderdaad zijn er aan de service van Ticketscript kosten verbonden. Deze kosten gaan rechtstreeks naar Ticketscript.
Er is slecht weer voorspeld, gaat de voorstelling door?
De beste manier om ons te bereiken is via een mail bericht (info@cabriosoest.nl). Daarnaast maken we veel gebruik van Facebook en Twitter. Op de dag van de voorstelling is het Openluchttheater te bereiken, vanaf 18.00 uur, via telefoonummer 035 - 60 168 68.
Is het theater toegankelijk voor rolstoelen?
Mag ik een hond meenemen?
Helaas, honden zijn niet toegestaan.